清晨的朝颜

Hero - Enrique Iglesias

音乐随身听:

【拉丁音乐】Hero - Enrique Iglesias

选自西班牙音乐才子Enrique Iglesias发行于2001年的专辑《Escape(为爱走天涯)》。“Hero”是首彷若耳鬓厮磨的情歌,给人一种直入心窝的贴心感受,道尽世间有情男女的甜蜜心境。

在这张专辑《Escape》中,Enrique Iglesias邀请到冠军舞曲制作人Paul Barry和Mark Tayler、曾制作“Sad Eyes”的Lester Mendez等人共同精心雕琢之外,Enrique本人也积极参与创作、制作以及歌曲筛选。

Let me be your hero,

让我成为你的英雄

Would you dance,

你想跳一支舞吗

If I asked you to dance?

如果我邀请你的话?

Would you run,

你想就此逃跑吗

And never look back?

然后再不回头?

Would you cry,

你会哭泣吗

If you saw me crying?

如果你看见我在流泪?

And would you save my soul, tonight?

今夜你是否能救赎我的灵魂?

Would you tremble,

你会颤抖吗

If I touched your lips?

如果我吻你的嘴唇?

Would you laugh?

你会开怀一笑吗?

Oh please tell me this.

请和我倾诉

Now would you die,

现在你愿意牺牲吗

For the one you love?

为你所爱之人?

Hold me in your arms, tonight.

今夜请把我紧紧拥入怀里

I can be your hero, baby.

亲爱的我能成为你的英雄

I can kiss away the pain.

我能用爱拭去你的苦痛

I will stand by you forever.

我永远毫无保留支持你

You can take my breath away.

仿佛你能带走我的呼吸

Would you swear,

你要发誓吗

That you'll always be mine?

说你将成为我的唯一?

Or would you lie?

或者你要撒谎?

Would you run and hide?

还是你要跑掉然后躲着我?

Am I in too deep?

我是不是深陷爱里

Have I lost my mind?

已经有些失控?

I don't care...

我都不在乎

You're here, tonight.

今夜你就在这里

I can be your hero, baby.

亲爱的我能成为你的英雄

I can kiss away the pain.

我能用爱拭去你的苦痛

I will stand by you forever.

我永远毫无保留支持你

You can take my breath away.

仿佛你能带走我的呼吸

 

Oh, I just wanted to hold you.

我只是想拥有你的一切

I just wanted to hold you.

我只是想紧紧地抱住你

Oh yeah.

就是这样啊

Am I in too deep?

我是不是深陷爱里

Have I lost my mind?

已经有些失控?

Well I don't care...

我都不在乎

You're here, tonight.

今夜你就在这里

I can be your hero, baby.

亲爱的我能成为你的英雄

I can kiss away the pain oh yeah

我能用爱拭去你的苦痛

I will stand by you forever.

我永远毫无保留支持你

You can take my breath away.

仿佛你能带走我的呼吸

I can be your hero, baby.

亲爱的我能成为你的英雄

I can kiss away the pain.

我能用爱拭去你的苦痛

And I will stand by you, forever.

我永远毫无保留支持你

You can take my breath away.

仿佛你能带走我的呼吸

You can take my breath away.

仿佛你能带走我的呼吸

I can be your hero.

我可以成为你的英雄

上一篇 下一篇

© 清晨的朝颜 | Powered by LOFTER